Bouwproject: Uitsmijter 2.0

Discussie in 'Projecten' gestart door Isamu_Ashigaru, 30 nov 2018.

1. Isamu_Ashigaru

Helper

In-game naam:
    Uitsmijter
    Na de server reset had ik (denk net als vele anderen) even de tijd nodig om alle levels en ranks op orde te krijgen.
    Tenslotte is mcmmo en het quest systeem leuk alleen, wel even een omschakeling.
    Ondertussen is dat allemaal weer prima voor elkaar en dus.... inderdaad bouwen maar!

De resultaten na 1 maandje bouwen.....
    * voor de verandering heb in dit project geen regiopalen staan dus... dat is even lekker rustig.:rolleyes:
    Uitsmijter_Isamu_Ashigaru.jpg

Djmoline2, ZheCaptain, UberGame en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Isamu_Ashigaru

Helper

In-game naam:
    Uitsmijter
    Deel 2 van het project is gestart:
    Uitsmijter_Minecraft_Palace_Paleis_Hobbelcraft_Alexander_Lukkassen.jpg

blackknight156, jaycraft01 en Djmoline2 vinden dit leuk.
  3. Isamu_Ashigaru

Helper

In-game naam:
    Uitsmijter
    update een maand later:

Eigenlijk heb ik de afgelopen maand weinig uitgespookt op de server. Ik was vrij veel online alleen heb ook weer weinig gebouwd. Dit heb ik vandaag even ingehaald.

Het paleis vordert ondertussen wat aan de langzame kant maar ok ok ok... dat geeft niet want ik weet nog niet helemaal hoe en wat...er is nog weinig zeker over de rest van de binnen en buitenkant. Ik heb het in ieder geval een karakteristiek tuintje gegeven.

Sinds vandaag is er begonnen met de bouw van een station.... Met onder anderen treinen richting wondaria etc. andere bestemmingen kunnen natuurlijk ook mits ze een station / halte hebben en een interessant bouwwerk :)
    Deze is op de map te vinden naast de kathedraal..

Daarover gesproken.....

De kathedraal heeft een aantal aanpassingen gehad alleen die zijn te minimaal, dus geen foto...
    Het interieur is nog onzeker... ik heb van alles op mijn eigen bouwserver staan alleen ik ben er nog niet zo tevreden over. Deze blijft voorlopig nog leeg.

Tot zover de verbouwingen :D like en volg ! :p
    paleis Alexander Lukkassen Uitsmijter Hobbelcraft.jpg

Nieuw station Alexander Lukkassen Uitsmijter Hobbelcraft.jpg

4. Isamu_Ashigaru

Helper

In-game naam:
    Uitsmijter
    Minecraft cathedral Alexander Lukkassen Uitsmijter Hobbelcraft.jpg of toch wel een foto..... :cool: