Helper worden

Discussie in 'HobbelCraft Algemeen' gestart door Rakaan, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rakaan

Rakaan The prince
    Owner

In-game naam:
    Rakaan
    --- Op het moment zijn we niet actief opzoek naar nieuwe helpers, je kan altijd je applicatie maken. Maar ga er vanuit dat er op dit moment geen plek is ---

Deze thread is bedoeld om alle vragen te beantwoorden die je hebt over het worden van helper. Het bevat geen tips bij het schrijven van je aanvraag, deze informatie staat in de gids HIER.
    Opmerking: Alle correspondentie over de toepassing wordt afgehandeld via de forums. We zullen niet reageren op vragen over je applicatie op discord, forum privebericht of op de server.

---------- ---------- ---------- ---------- ----------

Wat is een Helper?

Helpers op de server vormen de frontlinie van speler ondersteuning. Hun rol is om spelers te helpen en bij te staan door vragen te beantwoorden, uitleg te geven over het gebruik van de server en waar nodig te handelen als regel handhaver.

Wat zijn de vereisten om op Helper in te schrijven?
    Er zijn vier dingen die je nodig hebt om in aanmerking te komen voor Helper. Er zijn geen uitzonderingen op deze regels:
    1. Je moet 16 jaar of ouder zijn.
    2. Je moet de Premium rank of hoger op de server hebben
    3. Je moet toegang hebben tot discord en een werkende microfoon.
    4. Je mag geen staff zijn op een andere server of netwerk
    Houd er rekening mee dat als je een applicatie post, wetende dat je niet aan de vereisten voldoet, je applicatie wordt geblokkeerd en niet wordt beantwoord.

Hoe vraag ik Helper aan?
    Stap 1:
    Kopieer het applicatie formulier HIER
    Stap 2: Start een nieuwe topic in de sectie Applicatie HIER
    Stap 3: Topic naam: Helper-applicatie - IGN
    Stap 4: Plak en vul het applicatie formulier in met je antwoorden
    Stap 5: Plaats Topic en wacht op reactie

Hoe kan ik een Moderator worden?
    Je kunt Moderator niet aanvragen op de forums. Alle leden van de staff beginnen als Helpers en Moderators worden gekozen vanuit de Helper-groep.

Wat gebeurt er nadat ik een aanvraag heb geplaatst? Hoe lang duurt het om een reactie te krijgen?
    Nadat je aanvraag is gepost, wordt deze beoordeeld in de volgende staff meeting.

Ik heb een aanvraag geplaatst maar ik heb geen antwoord ontvangen?
    Geeft het wat tijd. het is niet dat we elke week een meeting hebben. Ik probeer iedereen wel een antwoord te geven. Heb je niks gehoord in 4 weken tijd. Stuur me even een bericht hier of op discord

Als ik een applicatie maak en geweigerd word, wanneer kan ik dan opnieuw reageren?
    In je bericht wordt je verteld wanneer je opnieuw kunt solliciteren, dit is normaal gesproken 1 maand na je nieuwste aanvraag hebt gepost. Let op: als je hiervoor aanmeldt, wordt je onmiddellijk geweigerd en moet je nog een maand wachten.

Maakt het uit hoeveel keer ik een applicatie maak en afgewezen word?
    Je bent vrij om zo vaak te solliciteren als je wilt. Als je echter een aanzienlijk aantal applicaties hebt geplaatst en nog steeds niet overal naartoe lijkt te komen; we raden je aan de tijd te nemen om je aanvraag volledig opnieuw te evalueren en proberen deze te wijzigen in overeenstemming met onze tips en adviezen.

Ik heb zoveel applicaties geplaatst en krijg steeds hetzelfde antwoord. Wat moet ik doen?
    We staan altijd open voor mensen die ons verdere vragen stellen. Soms merken we echter dat mensen zo boos zijn op een bericht dat ze gekopieerd en geplakt zijn dat ze verblind zijn voor het feit dat het veel wijsheid bevat die is gebaseerd op jarenlange ervaring met het lezen van applicaties. Het is goed om zelfbewust te zijn van je vaardigheden en ervaringen en hoe deze in de Helper-rol passen, omdat dit de overgang tussen speler en Helper veel gemakkelijker maakt. Het is niet onze taak om je de antwoorden op je sollicitatie te geven. Ze moeten een weerspiegeling zijn van je vaardigheden, je passie, je persoonlijkheid en vooral een demonstratie van waarom je in staat bent de Helper-rol op je te nemen. Als je nog steeds hetzelfde bericht ontvangt, is dit omdat het nog steeds relevant voor je is. Ik zou willen voorstellen dat je zowel onze reactie als je aanvraag leest en de mindset aanneemt van: "Als ik mezelf niet kende, zou deze applicatie dan voldoende zijn om te laten zien dat ik de vaardigheden heb om een Helper te zijn"?

Rage alstublieft niet op ons in een persoonlijk bericht als u hetzelfde antwoord ontvangt.
    Dit laat zien dat je niet in staat bent om feedback te nemen.

Hoeveel "persoonlijk detail" moet ik in mijn aanvraag opnemen?
    Wat je ons wilt vertellen, is helemaal aan jou en we zouden een speler nooit willen dwingen ons dingen te vertellen die ze niet prettig delen. Met persoonlijke bedoelen wij niet je echte naam of echte contactgegevens. Wat we bedoelen is als je bijvoorbeeld zegt: "Ik ben studentraadsvoorzitter geweest" of "Ik ben personeel op X-server", vertel ons wat dat voor je betekent. Vertel ons hoe je van die ervaring hebt geleerd, welke vaardigheden het je heeft helpen ontwikkelen die volgens jou nuttig zou zijn in een rol als Helper op Hobbelcraft. Vertel ons of je ooit problemen hebt gehad in deze situaties en hoe je ermee omging en ze hebt overwonnen. Het grootste dat we willen weten is waarom je de dingen schrijft die je doet, ik zie zo vaak dat spelers ons vertellen dat ze iets hebben gedaan en ons niet vertellen waarom dat belangrijk is voor ons om te weten. Waarom laat dit zien dat je een goede Helper bent?

Ik ben eerder gebanned / gekicked, zal dat mijn kansen op het krijgen van Helper pijn doen?
    Je reputatie op de server heeft invloed op je applicatie. We hebben gemerkt dat staff met een behoorlijke negatieve reputatie op de server veel meer worstelen met de terugslag die ze van de community krijgen. Weet jij dat je een keer bent gebanned voor xray, hacken, glitch abuse... vergeet het...

Moet ik actief zijn op de forums om te kunnen solliciteren?
    Het korte antwoord is nee. Het wordt aanbevolen dat je weet hoe onze forums werken. We zijn ons er echter van bewust dat elke persoon zijn eigen versie van activiteit op het netwerk heeft. Voor sommigen is het op de forums en voor anderen is het in ingame.

Heb je nog tips voor het aanvragen?
    Als je een vraag hebt die nog niet in deze topic staat, kan je het in je applicatie topic erbij zetten.

#1 Rakaan, 24 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 2 mei 2018
    Oelewapperr, Olav, jaycraft01 en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.