Hobbelcraft 3 jaar!

Discussie in 'Servernieuws' gestart door Linkforsoad, 2 okt 2017.

1. Linkforsoad

Linkforsoad Sloopt alles wat werkt
    Elite

In-game naam:
    Linkforsoad
    Eigenlijk is het schandalig, op onze eigen verjaardag ben ik gewoon hopeloos een dag te laat. 1 oktober, gisteren, was het 3 jaar geleden dat we met Hobbelcraft zijn begonnen voor het grote publiek. In drie jaar tijd heb ik een hoop leuke mensen mogen leren kennen. We hebben avonden zitten babbelen in-game, op TeamSpeak, en sommigen stuurden zelfs een kaartje met m'n verjaardag :D Ik wil u allemaal (opnieuw) hartelijk danken voor de gezellige tijden, en hopelijk mogen we het nog lang leuk hebben met z'n allen. Met de leuke spelers, de fantastische moderators en iedereen die er nog meer omheen hangt.

Dit jaar is er natuurlijk ook ander nieuws. Mocht u vannacht goed opgelet hebben, dan heeft u al het een en ander kunnen zien gebeuren. Op TeamSpeak kreeg iemand ineens een diamond zwaardje en ook hier op het forum hebben al wat wijzigingen plaatsgevonden. Ik heb de afgelopen tijd met de nodige mensen gesproken over een overname. Voor mij was van belang dat Hobbelcraft niet zomaar zou verdwijnen, een grote reset zou krijgen en daarna alles op de schop ging. Natuurlijk zal een nieuwe owner zo zijn eigen manier van werken hebben, maar de vele uren die we er de afgelopen jaren allemaal in hebben gestoken, moeten niet zomaar weg zijn. Voor mij is het nu echt tijd voor vakantie. Daarom is Rakaan, we hebben nog even getwijfeld of hij niet m'n verloren tweelingbroer is, vanaf vandaag de nieuwe owner. Hij is er voor alle vragen, problemen en ook voor een hoop gezelligheid.

Ik blijf vast nog wel in beeld als speler, ik verlaat u niet zomaar. Wip gerust een keer binnen op TeamSpeak! Voor nu hartelijk dank aan u allen, ook de mensen die vertrokken zijn, klaar met Minecraft en wat allemaal nog meer :)

En ja, ik ben nooit zo'n held geweest in het schrijven van dit soort berichtjes.

Kalm 'an,
    Simon.

Bijgevoegde bestanden:

Djmoline2, marc, KingAguar en 11 anderen vinden dit leuk.
  2. Fleur_99

Fleur_99 Moderator
    Moderator

In-game naam:
    Fleur_99
    Cuute! Bedankt voor je 3 jaar lange inzet en het is zeker weten een gezellige community geworden! :) Zeker dat dit nog wordt voortgezet met behulp van Rakaan en de spelers natuurlijk:D

JesseGStarWars, swimmer, UberGame en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Rampenade

Rampenade Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Rampenade
    Nog gefeliciteerd Simon! We hebben het altijd leuk gehad, en zodra ik mijn pc eens op orde heb, stel ik voor dat we eens een avond samen op teamspeak springen en wat bijpraten!
    Bedankt voor al je inzet de afgelopen 3 jaar!

JesseGStarWars vindt dit leuk.
  4. SophieMarceau

SophieMarceau Moderator
    Moderator

In-game naam:
    SophieMarceau
    Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan. Ik zal als Hommage voor Simon even gaan staan.

Bene rem geras et valeas, dormias sine qura.
    (Ik wens u veel geluk en gezondheid, slaap zonder zorg.)

Met vriendelijke groet,
    SophieMarceau

sylii, JesseGStarWars en UberGame vinden dit leuk.
  5. Linkforsoad

Linkforsoad Sloopt alles wat werkt
    Elite

In-game naam:
    Linkforsoad
    Ik ben nog op zoek gegaan naar een foto van je tekening die je toen gemaakt had, maar die kon ik in mijn iets te grote archief helaas niet vinden zo snel :cool:

JesseGStarWars vindt dit leuk.
  6. Rampenade

Rampenade Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Rampenade
    Oeehh de tekening van Jos het paard ;)

7. sylii

sylii Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Sylitical
    Word de banlist ook van onder het stof gehaald? ;):p

Bart_NL en DJdwarrie vinden dit leuk.
  8. MatteDB

MatteDB Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    MatteDB
    Ik wil je heel erg bedanken link voor het opzetten van deze server. Dit was men allereerste server en speel er graag op. De comunitie die de laatste 3j is opgebouwd is helemaal op en top, heb hierdoor veel aardige mensen leren kennen. En verder Veel succes @Linkforsoad

Groeten

MatteDB

9. JesseGStarWars

JesseGStarWars Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    JesseGStarWars
    Ik wil Link ook even bedanken, hobbelcraft was een van de eerste servers waar ik "echt" begon op te spelen, ik heb zoveel beleefd en plezier gehad maar niet alleen dat ook dingen geleerd en Hobbelcraft was ook zeker een server om goed op te spelen, altijd online, als er iets was dan was het bijna meteen gefixt, updates werden snel gedaan, goede, betrouwbare en aardige moderators, altijd een goede sfeer en je word altijd geholpen! Niet alleen door moderators maar ook door spelers zelf! De server zelf zit ook goed in elkaar en de survival is goed geregeld qua bijna alles van economie tot bereikbaarheid en regels gewoon top! Daarom bedankt ik je voor het opzetten van deze fantastische server en hopelijk zal de server nog lang bestaan! Link en de mods bedankt voor deze top server! :D

Djmoline2, UberGame, DJdwarrie en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. KingAguar

KingAguar Hobbelaar
    Hobbelaar

In-game naam:
    KingAguar
    Ik heb eens ooit hier op het forum, bij het vertrek van een gekend (oud)lid een tekst geschreven over "een tijd van komen en een tijd van gaan" en ga dat hier niet herhalen.

Vooral niet omdat dit geen tijd van gaan is. Simon/LinkforSoad blijft hier (braafjes ?) spelen, enkel de rol die hij speelt veranderd. Naar goed gewoonte gebeurde dat in de tijd van Shakespeare ook, de acteurs wisselde wel eens van rol.

Simon, je hebt dat goed gedaan al die jaren én niemand die zich Hobbelaar durft noemen, kan dat betwisten. Geniet nu maar van een welverdiende vakantie (maar vergeet niet terug te komen ;)).

Toch even stilstaan bij Rakaan. Nog geen woordje hier gelezen over hem ... Gefelicteerd en ik wens je veel geluk met het beheer van de server; benieuwd wat je voor ons (eventueel) in petto hebt.

Het voornaamste is een feit én niemand die het benijd ... Hobbelcraft blijft !

grtz, KingAguar

ps. Djmoline, nu is het aan jou. Waar blijft dat nieuwe logo :p

Djmoline2, UberGame, JesseGStarWars en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Bart_NL

Bart_NL Hobbelaar
    Hobbelaar

In-game naam:
    DiamondBuilder
    Nergens voor nodig toch :p ,vroeg of laat is iedereens ban toch wel verlopen. Ik zelf hoef slechts 138 maanden te wachten :rolleyes:

12. sylii

sylii Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Sylitical
    haha xD ja ik uhm moet nog ff tellen hoeveel maanden... oneindig;):confused:

13. Paul

Paul Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    ImWatchingYouNow
    Zo lang?! 138 maanden is over 1.3 jaar toch? x3

Nee grapskje 11,5 jaren moet je wachten

ps Oh ja btw bedankt Link voor het fantastische server Hobbelcraft :3

Bart_NL en sylii vinden dit leuk.
  14. JesseGStarWars

JesseGStarWars Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    JesseGStarWars
    Tja een unban aanvragen dan maar? En dan met een goede reden, anders moet je nog laaaaang wachten :((

Bart_NL en sylii vinden dit leuk.
  15. sylii

sylii Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Sylitical
    whahaha xD nahja is nog altijd beter dan permban xD:rolleyes::p

Bart_NL, JesseGStarWars en Paul vinden dit leuk.
  16. JesseGStarWars

JesseGStarWars Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    JesseGStarWars
    Eigenlijk moet ik een pixel art maken voor het 3jarig bestaan.. maar ja doe ik morgen wel.. ben eigk Frans aan het leren xD

UberGame, Paul en sylii vinden dit leuk.
  17. sylii

sylii Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Sylitical
    Suc6 whehe :eek: wel pics sturen op het forum kan ik ook nog mee genieten :p;)

Bart_NL en JesseGStarWars vinden dit leuk.
  18. JesseGStarWars

JesseGStarWars Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    JesseGStarWars

sylii en Bart_NL vinden dit leuk.
  19. Bart_NL

Bart_NL Hobbelaar
    Hobbelaar

In-game naam:
    DiamondBuilder
    Vergeet je pixelart niet voor mijn terugkeer in 2029 je hebt 11 jaar de tijd dus dan verwacht ik natuurlijk wel iets moois :p

sylii, Paul en JesseGStarWars vinden dit leuk.
  20. JesseGStarWars

JesseGStarWars Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    JesseGStarWars
    Volgensmij zitten er een stuk of 4 mensen nu constant dit topic te checken of niet soms?? XD

Djmoline2, UberGame, sylii en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  21. sylii

sylii Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Sylitical
    klopt heb niets te doen haha :p

UberGame en JesseGStarWars vinden dit leuk.
  22. Paul

Paul Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    ImWatchingYouNow
    ImWatchingYouNow O,..,o

Djmoline2, sylii en JesseGStarWars vinden dit leuk.
  23. JesseGStarWars

JesseGStarWars Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    JesseGStarWars
    :O

Djmoline2, sylii en Paul vinden dit leuk.
  24. Bart_NL

Bart_NL Hobbelaar
    Hobbelaar

In-game naam:
    DiamondBuilder
    Ik zit normaal amper op dit forum (heeft weinig nut meer natuurlijk) maar ja ik verveelde me :rolleyes:

Djmoline2, JesseGStarWars en sylii vinden dit leuk.
  25. sylii

sylii Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Sylitical
    whehehe :p vinden jullie mijn panda ook zo mooi? xDo_O