Signshops

Discussie in 'Servernieuws' gestart door Linkforsoad, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linkforsoad

Linkforsoad '; DROP TABLE koekjes; --
    Elite

In-game naam:
    Linkforsoad
    De afgelopen tijd is er in Survival de mogelijkheid geweest om twee verschillende soorten signshops te maken. Eentje met een kist erbij, en eentje waarbij je de kist met redstone moet linken. De laatste variant beschikte ook over onder andere de device-signs.

Ik heb dit type signs destijds bij wijze van test aangezet voor spelers. Helaas gaf dit systeem de nodige problemen die niet binnen afzienbare tijd op te lossen zijn. Daarom heb ik de mogelijkheid om deze signs te maken vandaag weer uitgezet. Je hoeft niet direct al je shops aan te passen, huidige signs blijven werken, maar wanneer je nieuwe shopsigns wil maken moet je dat doen via de oude methode. Een goede uitleg daarvan is hier te vinden. Deze methode werkt ook in Skyblock.

2. Inducatvius

Inducatvius Moderator
    Moderator

In-game naam:
    Duh Inducatvius
    dit vind ik jammer ik ben groot fan van de sigh-shop en niet de chest-shop mede dat een chest-shop veel meer plaats in neemt en een sigh-shop kan ik bevoorraden bijvoorbeeld vanuit the nether of onderuit de mijn en is een item-lift overbodig

is het een technisch probleem?
    bijvoorbeeld serverlag
    of is een user probleem?
    iemand die zegt diamant te verkopen maar eigenlijk glas verkoopt?

VinceNL vindt dit leuk.
  3. VinceNL

VinceNL Hobbelaar
    VIP

Ik vind het ook heel jammer dat je nu niet meer kan linken met chestshops ik vind deze die je kan linken veel beter

4. Linkforsoad

Linkforsoad '; DROP TABLE koekjes; --
    Elite

In-game naam:
    Linkforsoad
    Mijn persoonlijke voorkeur ging ook uit naar het andere systeem, maar helaas is het niet anders voor nu.

5. Inducatvius

Inducatvius Moderator
    Moderator

In-game naam:
    Duh Inducatvius
    kan er niet een oplossing gemaakt worden? door bv extra te betalen voor sing-shop rechten?
    er is toch een manier om erachter te komen dat je teveel betaald hebt voor steen of glas door te kijken in de shop history?
    misschien is er een max bedrag wat je voor een shop kunt maken bv 15,00 gevolg is dan dat dure dingen automatisch een een chest-shop gaan
    het accepteren van gedragsregels bij het gebruik van een sign-shop die regels kunnen alles bevatten
    natuurlijk bij oplichting is het hobexit

#5 Inducatvius, 3 aug 2015
    Laatst bewerkt: 3 aug 2015
  6. 12ties

12ties Hobbelaar
    VIP

In-game naam:
    12ties
    Wat zijn de problemen die erbij kwamen dan??? Gokmachines waren het enige probleem, maar je kan device signs toch gewoon uitzetten en de rest niet?

7. NL_Eddo

NL_Eddo Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    NL_Eddo
    met deze shopsign methode werd er redelijk veel gescammed omdat je vrij was in de tekst op de sign kon je bijvoorbeeld 1 dirtblock verkopen voor 100 gulden en op de sign zetten dat je een Beacon aanbiedt voor 100 gulden.

naast deze zijn er nog andere nadelen waar veel misbruik van gemaakt werd. vandaar dat er besloten is deze methodes uit te schakelen

8. VinceNL

VinceNL Hobbelaar
    VIP

maar als je er met linkermuisknop op drukt dan zie je toch het juiste item en ook de juiste prijs(gewoon vraag)

9. NL_Eddo

NL_Eddo Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    NL_Eddo
    klopt maar dat deden mensen niet :) met als gevolg veel geschreeuw over scam enz telkens

10. VinceNL

VinceNL Hobbelaar
    VIP

ok wel jammer

11. **Jenlie**

**Jenlie** Hobbelaar
    VIP

In-game naam:
    Jenlie
    ik vind de gewone chestshops ook goed werken hoor:)

Jenlie

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.