Skyblock Island Chat en regels voor posten van links

Discussie in 'Servernieuws' gestart door Linkforsoad, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linkforsoad

Linkforsoad '; DROP TABLE koekjes; --
    Elite

In-game naam:
    Linkforsoad
    Op dit achterlijke tijdstip heb ik een aantal updates doorgevoerd aan de server. Het grootste gedeelte is verder niet interessant, op het volgende na:

- Op Skyblock is er nu de /it (/island chat). Met /it <je bericht> heb je een party-chat met de spelers in je island party;
    - Op Skyblock zijn er de nodige aanpassingen gemaakt in de berekening van je island level.

Daarnaast merken we dat er de afgelopen tijd steeds meer spelers zijn die een YouTube/Twitch en dergelijke kanaal spammen in de chat. We willen jullie bij deze verzoeken om daarmee te stoppen. Dit wordt door veel spelers als storend ervaren.

Als laatste een verzoek van mij persoonlijk. Een aantal spelers bij ons heeft de neiging om mee te willen praten over technische zaken, "plugins" of te communiceren in commands, vaak gebaseerd op ervaringen van kleine servers met vrienden. Ik ben erg eigenwijs en weet het graag beter, dus de setup die wij gebruiken wijkt in vele opzichten af van wat standaard is. Aan jullie allen het verzoek om helder te zijn in wat je wil bereiken, niet wat je wil dat wij intikken. Formuleer een vraag alsjeblieft niet als "kunnen jullie /invsee?", maar gewoon "kunnen jullie in de inventory van een andere speler?". Het antwoord op de eerste vraag is namelijk nee, en op de tweede ja ;)

2. wesleyhoi112

wesleyhoi112 Hobbelaar
    Hobbelaar

oke dat laatste is gwn zo slecht dat het leuk is xD

3. yorribah

yorribah Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    yorribah
    wat als de chat gewoon word uitgeschakeld :eek: derp

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.