Skyblock Skyblock reset ...

Discussie in 'Technisch gebrabbel' gestart door Linkforsoad, 2 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linkforsoad

Linkforsoad Sloopt alles wat werkt
    Elite

In-game naam:
    Linkforsoad
    Lieve mensen,

De afgelopen maanden is al gebleken dat Skyblock weinig geupdate wordt. De server is te joinen met 1.10, maar daar houdt het ook wel bij op. Reden hiervoor is dat Skyblock al langere tijd problemen geeft. Inmiddels is er een stabiele versie van het Skyblock-systeem, maar vanwege het enorme aantal wijzigingen ontkomen we er niet aan om een reset te doen van Skyblock. Dit betekent dat:

- Eilanden, parties, enderchesten, backpacks, geld, shops en alles wat er nog meer is gereset wordt;
    - Skyblock vanaf vanavond voor een aantal dagen offline is;
    - De nieuwe Skyblock terugkomt met de nodige nieuwe functies, waaronder een hoop wijzigingen in de nether.

Ik ben absoluut geen voorstander van resets, maar het is helaas niet anders. Het alternatief is blijven draaien op de huidige Minecraft 1.8 setup, met alle bijbehorende problemen.

Een download van de map plaats ik vannacht online. Zo kan je je eiland nog eens in singleplayer bekijken.

Ik heb dit nieuwsitem gesloten en wil jullie ook verzoeken om geen onnodige topics hierover te openen. Ja, het is vervelend, ja, het is niet anders. Het spijt mij ten zeerste.

Voor de mensen die niet lezen: Survival krijgt GEEN reset. Alleen Skyblock!

Skyworld download: https://dump.linkforsoad.nl/hobbel/skyworld.zip

#1 Linkforsoad, 2 aug 2016
    Laatst bewerkt: 2 aug 2016
    darec, bestboy131, Suntrux en 1 andere persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.