Skyblock Verhuis-Service

Discussie in 'Skyblock' gestart door Inducatvius, 10 jan 2018.

1. Inducatvius

Inducatvius Moderator
    Moderator

In-game naam:
    Duh Inducatvius
    Op skyblock kun je character te verhuizen dus wil je naast een vriendje/vriendinnetje of juist niet ? hier is je kans.

De regels:
    1. Verhuizing worden via dit topic geregeld, vragen ingame aan Mods heeft geen zin.
    2. De verhuizer neemt contact met jou op ingame of via het forum.
    3. Er moet natuurlijk ruimte zijn naast het eiland waar je op wilt aansluiten.
    4. Verhuizingen zijn definitief er is geen weg meer terug, er worden geen backups bewaard.
    5. Let op! Jij zelf wordt verhuisd, NIET je eiland. Die wordt dan ook niet overgezet.
    6. Je dient zelf er voor te zorgen dat de spullen die je houden wilt, veilig op een ANDER eiland staan.
    Wat willen wij weten:
    1. Ingame naam van je character.
    2. Naam van het eiland waar je op aan wilt sluiten. Of kijk even op de map welke cordinaten het zijn
    3. Aan welke kant je wilt aangesloten wilt worden. Noord, Oost, Zuid of West.
    Waar moet je rekening mee houden:
    1. Dat je character GEEN eiland meer heeft!
    2. Je eiland wordt compleet gereset.
    3. Mcmmo level blijft.
    4. Je inventory en enderchest worden leeg gehaald met het overzetten, dus zorg ervoor dat je geen spullen bij je hebt die je wilt houden.
    5. Alles moet geregeld zijn voor je verhuizing zodat de verhuizers niet hoeven te wachten.
    6. Challences worden gereset bij het aan maken van eiland

2. stervallen

stervallen Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    sterval
    Wou net naar het eiland waar ik steralt op wou hebben blijkt dat olav dat al geregeld heeft

#2 stervallen, 11 jan 2018
    Laatst bewerkt: 11 jan 2018
  3. benny

benny Hobbelaar
    VIP

In-game naam:
    MR_gamer_NL
    Hey Inducatvius en Rakaan!

ik heb net met jou gepraat en jij zei dat ik een topic moest maken over mijn vraag,
    dus hierbij mijn vraag

Zou Nienk_e haar eiland naast mij mogen komen?

Wij hebben GEEN probleem ermee als we de kisten moeten leeg maken en verplaastsen, redstone moeten ontkoppelen of dat dieren weg gaan.
    Dat kunnen we allemaal op nieuw terug krijgen.

Vriendelijke groet,
    MR_gamer_NL
    aka Benny.

P.s zou ik mijn vip rank mogen hebben op de site :) alvast bedankt!

4. Samantapocket..

Samantapocket.. Hobbelaar
    Hobbelaar

In-game naam:
    Samantapocket
    Beste Inducatvius,

Ik zou graag aan de noord kant van korrel9000 mijn eiland willen.
    Omdat wij samen graag minecraften.
    Ik ben Samantapocket en de coordinaten van het eiland van korrel9000 zijn XYZ: 3072.668 / 159.00000 / 2686.301

Met vriendelijke groeten,
    Samantapocket