Skyblock wat is stuk topic

Discussie in 'Skyblock' gestart door Rakaan, 2 mei 2018.

1. Rakaan

Rakaan The prince
    Owner

In-game naam:
    Rakaan
    In skyblock zijn er best wat dingen stuk of niet goed werken.
    Plaats hier als je dingen tegenkomt.
    Als je als je iets post, plaats dan niet blind van: jinx is stuk...

Maar maak er echt een post van wat er stuk aan jinx is, hoe kom je daar achter? Op wat voor manier loop je er tegen aan? Probeer zoveel mogelijk details aan te geven

Oh... en doe mij en Link een lol en ga NIET op andermans post reageren, op die manier houden we het overzicht. Als iemand al een post heeft over een probleem, ga dan ook niet reageren met : Ik ook! of wat dan ook. als het probleem er al instaat, post dan niet:p

Sylitical vindt dit leuk.
  2. deynum

deynum Hobbelaar
    VIP

In-game naam:
    deynum
    Ok, ik heb dit al een keer gemeld maar om het overzichtelijk voor iedereen te houden, hier is mijn probleem:

Op mijn island heb ik veel quarts slabs (die zijn per stuk 0,05 levels), als ik die slabs op de grond plaats krijg ik al die levels, maar als ik de quarts slabs op de grond plaats krijg ik maar 0,01 levels, en wordt het volgens de computer ineens een stone slab. Kortom: als je quarts slabs op de bovenste plek plaats ziet de computer het als een stone slab en die zijn 5 keer zo weinig levels waard. (bij mij zelf heb ik het opgelost door alle quarts slabs op de grond te plaatsen, maar het zou we fijn zijn als ik alle verdiende levels kreeg). alsvast bedankt.

3. Linkforsoad

Linkforsoad '; DROP TABLE koekjes; --
    Elite

In-game naam:
    Linkforsoad
    Tnx, zal hem registreren!

4. Albert

Albert Moderator
    Moderator

In-game naam:
    Jupiterbe
    ik wil ook even melden dat er ook soms Villagers verdwijnen.
    Niet omdat er te veel zijn maar je hebt er vb 24 en de dag er na nog maar 21.
    Dit hebben we al aan de hand gehad op het Eiland van Moeke en Maglia, en heb ook dezelfde klacht gekregen van Shadowvb en een paar andere spelers.

5. Gregor

Gregor Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    CrackerVarken123
    mijn schapen zijn verdwenen maar ze zaten niet op elkaar gedrukt ofzo

6. Linkforsoad

Linkforsoad '; DROP TABLE koekjes; --
    Elite

In-game naam:
    Linkforsoad
    @Jinxii74 Wat was er nu allemaal met McMMO? 1) dat die levels van herbalism niet goed tellen bij carrots e.d., en 2) iets met skulls?

7. Jinxert

Jinxert Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    jinxert
    Bij herbalism geven de carrots, potatoes, wheat en nether ward geen levels meer als je het aan het farmen bent en automatisch aan het terug planten bent.
    Ben je aan het farmen en plant je het niet automatisch terug dan geeft het nog wel levels.

Bij fishing heb je een ability shake, die werkt niet meer op wither skeltons en shulkers.

En er is nog steeds een probleem bij sommige mensen met de nether portals.

Quartz slabs worden nog niet geel bij 10k+ zoals de rest wat van quartz.

#7 Jinxert, 7 mei 2018
    Laatst bewerkt: 13 mei 2018
  8. Albert

Albert Moderator
    Moderator

In-game naam:
    Jupiterbe
    nog een issue

Als je Super Breaker heb gebruikt en hij geeft de melding: Super Breaker has worn off for username
    Dan is iedereen voor iedereen onzichtbaar die in de omtrek is.

9. Inducatvius

Inducatvius Moderator
    Moderator

In-game naam:
    Duh Inducatvius
    hoppers en chests in minecart worden niet meer gevuld