Updates, 1.12, nieuwe owner....

Discussie in 'HobbelCraft Algemeen' gestart door Linkforsoad, 7 jul 2017.

1. Linkforsoad

Linkforsoad Sloopt alles wat werkt
    Moderator

In-game naam:
    Linkforsoad
    Hallo mensen van het goede leven,

Zoals jullie vast al hebben gemerkt, alle HobbelCraft-servers zijn gisteren geupdate naar Minecraft 1.12. Je kunt nu dus niet alleen joinen met 1.12, je kunt ook de 1.12 blokken gebruiken...

De vorige keer schreef ik al dat het vinden van een nieuwe owner lijkt te gaan lukken. Inmiddels is er een planning gemaakt, en is het onze bedoeling om vanaf volgende maand de eerste dingen te gaan regelen. Rond 1 oktober moet de overname dan geregeld zijn. Wie de nieuwe owner wordt houd ik geheim, dat mag de nieuwe owner zelf in een volgend nieuwsbericht aankondigen wanneer het geregeld is.

Voordat we beginnen met testen, ligt er voor mij een forse klus om alle rommel op te ruimen en te gaan opschrijven hoe de servers werken om te onderhouden. Daarbij wil ik graag een overzicht maken van alle problemen die er op dit moment zijn. Alle technische problemen, commands die niet goed werken, bugs, et cetera, mag u melden in een reactie op dit topic. Doe dat alsjeblieft zo uitgebreid mogelijk. Ik garandeer niet dat ze door mij nog opgelost gaan worden, dat ligt aan de hoeveelheid werk, maar dan heeft de nieuwe owner in ieder geval een goed overzicht.

Goed weekend en een fijne vakantie, mocht u die (al) hebben.

2. jeffreyTNT

jeffreyTNT Hobbelaar
    Elite

/onlinetime doet het niet meer

3. UberGame

UberGame Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    UberGame
    /tpacancel werkt niet

4. Linkforsoad

Moderator

In-game naam:
    Linkforsoad
    Dat is niet zozeer een bug maar een bewuste keuze van mij geweest om te kijken of het een ander probleem oplost ;)

5. GangsterSheep

GangsterSheep Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Sheepert_
    Op de Survival Dynmap kan ik niet meer door de lijst van spelers heen scrollen. De knop waarmee je omlaag kan zit namelijk buiten mn scherm, weet niet of andere mensen hier last van hebben.
    Zelf zoom ik de webpagina uit, dan kan ik het wel doen.

IMG_27062017_203143_0_20170709_213113.jpg
    Hoop dat je dit kan fixen :p

Mvg,
    Sheep

6. Linkforsoad

Moderator

In-game naam:
    Linkforsoad
    Ik heb nergens last van, mik je browser cache eens leeg anders?

7. Linkforsoad

Moderator

In-game naam:
    Linkforsoad
    Zou nu moeten werken.

8. Mister1eye

Mister1eye Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Mister1eye
    Bij mij gaat vanaf 00:00 mijn dynmap constant herladen waardoor ik er niks mee kan weet niet of er meerdere last van hebben. Heb tot nu toe veel opties geprobeert om het te fixen maar niets heeft tot nu toe geholpen.

9. matheodebock

matheodebock Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    MatteDB
    Ik kan niet meer zien hoe groot mijn eigen claim is :O

10. IrisGraphicsFTW

IrisGraphicsFTW Hobbelaar
    VIP

In-game naam:
    IrisGraphicsFTW
    Dit probleem doet zich al lang voor maar bij /kit vip krijg ik geen 16 cooked fish zoals het hoort, kan dat gefixed worden? Alvast bedankt

Ps: Waarom staat er hobbelaar onder mijn naam?

11. GangsterSheep

GangsterSheep Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Sheepert_
  12. IrisGraphicsFTW

IrisGraphicsFTW Hobbelaar
    VIP

In-game naam:
    IrisGraphicsFTW
  13. GangsterSheep

GangsterSheep Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Sheepert_
    Het blijkt zo te zijn als je voor de eerste keer op de server joint je in de oude Lobby terecht komt. Hetzelfde voor survival. Weet niet of dit probleem nog speelt kan het moeilijk checken :) mssn dat dit anders gefixd zou moeten worden :)

Vliegenier04 vindt dit leuk.
  14. VinceNL

VinceNL Hobbelaar
    VIP

In-game naam:
    VinceNL
    Je kan een Minecart with Chest niet vullen met een hopper

15. Vliegenier04

Vliegenier04 Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Vliegenier04
    Dat had ik ook met mijn extra account... Helaas heb ik zo snel geen bewijs daarvoor... Zou ergens in mijn screens moeten staan.

16. Linkforsoad

Moderator

In-game naam:
    Linkforsoad
    Ja, die heb ik eerder gezien inderdaad, maar moet ik nog eens uitzoeken. Even alle userdata wegmikken van een alt van mij en eens kijken hoe of wat. Dank voor de herinnering ;)