Wanneer mogen we vliegen?

Discussie in 'HobbelCraft Algemeen' gestart door hugo, 15 feb 2017.

1. hugo

hugo Hobbelaar
    Hobbelaar

In-game naam:
    xqx123
    Zoals jullie weten kun je met een elite rank vliegen op survival. Maar waarom niet op de skyblock? Dat vraag ik me af en ik ben benieuwd of we dat ook gaan krijgen op de skybock [vliegen] maar ik vind dit raar laat weten wat jij er van vind!

2. koenbouwhuis

koenbouwhuis Helper
    Helper

In-game naam:
    koenbouwhuis
    Beste Hugo,

Mijn mening is dat het dan veel te makkelijk word voor de elites
    en dat die dan teveel voorsprong hebben.

Mvg,
    Koen Bouwhuis

HobbelMod vindt dit leuk.
  3. GangsterSheep

GangsterSheep Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Sheepert_
    sws willen sommigen mensen niet dat jij overal op hun eiland komt, dus als jij een shop hebt, maar je wil niemand buiten je shop op je eiland hebben. ben je verplicht de shop helemaal dicht te bouwen.

4. KimberlydeVries

KimberlydeVries Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    KimberlydeVries
    Dan nog hebben elites dacht ik ook /top :) dus dan helpt dichtbouwen ook niet want dan doen ze gewoon /top en daarna vliegen ze weg. En anders kunnen ze ook gewoon van iemands eiland dichtbij of vanaf hun eigen eiland naar iemands eiland dan vliegen. Maar er is een reden dat er geen fly is op skyblock en dat is inderdaad met grootse reden dat het dan gewoon TE makkelijk wordt. Je kunt dan zo ff een laagje cobble leggen of als je van je eiland valt weer naar boven vliegen.

GangsterSheep vindt dit leuk.
  5. Vliegenier04

Vliegenier04 Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    Vliegenier04
    Mijn mening?
    Mijn mening is dat de lol van SkyBlock er dan vanaf is. Skyblock is juist skyblock, omdat het in de lucht is. Anders zou het wel survival heten ;)
    Maar als je /fly hebt is het eigenlijk geen skyblock meer. Een platform maken, quarts hakken in de nether of een ironfarm maken is dan veel te makkelijk. Naar mijn mening is skyblock juist zo leuk, omdat je de hele tijd op moet letten dat je niet van je eilandje af valt. Ook /top vind ik minder leuk op skyblock.
    Conclusie? Wil je vliegen, dan ga je naar survival :)

HobbelMod en koenbouwhuis vinden dit leuk.
  6. Linkforsoad

Linkforsoad '; DROP TABLE koekjes; --
    Elite

In-game naam:
    Linkforsoad
    Uh ja, Skyblock kan je met opzet niet vliegen. Dan is het feestje van Skyblock wel helemaal afgelopen. Vliegen => Survival :)

7. Sem Hali

Sem Hali Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    SemDeHondVis
    vliegen is wel leuk op survival maar skyblock niet echt het is gewoon te overpowerd