warp slime

Discussie in 'HobbelCraft Algemeen' gestart door bartjwz11, 7 mrt 2017.

1. bartjwz11

bartjwz11 Hobbelaar
    Hobbelaar

In-game naam:
    bartjwz11
    zouden er vaker in warp slime dingen gespawnt kunnen worden ik vind het namelijk ontzettend leuk en ik hoop dat er iets aan gedaan kan worden (het hoeft niet het zou wel leuk zijn )

2. MiningThunder

MiningThunder Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    MiningThunder
    Mmm, lijkt mij juist niks.

Dan word alles wat normaal moeite zou kost ineens heel makkelijk om te halen (zoals bijvoorbeeld slimes).

Vliegenier04 vindt dit leuk.
  3. bartjwz11

bartjwz11 Hobbelaar
    Hobbelaar

In-game naam:
    bartjwz11
    ja dat klopt wel maar als het een keer per week word gedaan en dan niet te veel slime of andere mobs kan dat niet ?

4. MiningThunder

MiningThunder Hobbelaar
    Elite

In-game naam:
    MiningThunder
    Ik ben geen MOD / Admin / Owner dus kan er niet over oordelen, weet wel dat alle genoemde rank's het druk zat hebben. Wanneer er in /warp slime veel gebeurt zoals de laatste keer hing er 4 man in de lucht om toezicht te houden. /warp slime vereist voor hun ook echt veel aandacht en tijd op zulke momenten denk ik.

Het spontane aan veilingen en warp slime houd het juist leuk, het is onverwacht en weer eens wat anders op het dagelijkse geneuzel op HC en de HC chat.

Zelfs ik als Elite moest echt ter plekke gaan bedenken van Sh*t ik heb geen armor (zeker niet met goede enchants), en dan zien dat er het laatste gespawnd word en ik net 6 slimeballs heb. Ben nu dus vol aan het sparen voor gear, enchants, zwaarden, potions, etc. en dit deed ik normaal echt NOOIT!

Maar nogmaals is mijn visie, en heb er verder totaal geen invloed op :):oops:

bartjwz11 vindt dit leuk.
  5. bartjwz11

bartjwz11 Hobbelaar
    Hobbelaar

In-game naam:
    bartjwz11
    je hebt wel gelijk maar ik vind het ontzettend leuk :)